Monday, July 14, 2003

سلام بعد از مدتها اومدم . دوباره میخوام بنویسم.برام هم اصلا مهم نیست که بهم بخندن یا مسخره ام کنن یا بهم بگن دیوونه یا هر کوفت دیگه.
الان فقط من هستم و من!
بالاخره تموم شد . و دوباره داره شروع میشه.
تو این مدت یه چیزایی برام خیلی جالب بود. مثلا اینکه : توی این مدت دوستایی پیدا کردم که شاید هیچ وقت دیگه اونا رو پیدا نمی کردم. یکی از خوزستان یکی از مشهد یکی از تهران یکی از بوشهر یکی از اراک یکی از کرج و......
و این یک سال سالی بود با كلييييييي تجربه هاي جورواجور!!!!!!!! با كلي غم وشادي , با كلي كاراي جديد , آدماي جديد.
و حالا كه من دوباره بعد از اينكه كلي با خودم كلنجار رفتم و مثلا به يه تصميم قاطع رسيدم بايد بيام و ببينم كه آقايان محترم دوباره حوصله شون سر رفته خواستن يه سيخ به ملت بزنن كه يادشون نره كجا زندگی می کنن!! و يه كار جالب انجام دادن !! فیلترینگ

No comments: