Tuesday, July 29, 2003

یک روز خوب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یک روز خوب روزیه که شب قبلش تا صبح از عذاب وجدان نخوابیده باشی ! عذاب وجدان از اینکه چرا اینقدر تنبلی ؟! چرا زودتر به یه دوست عزیز یه دوست خوب( که 3 سال ازت بزرگتره!!! ) یه دوست گل یه دوست خانوم تلفن نکردی؟!!یه دوستی که میدونی خیلی مریضه! از سر تا پا ! خونش هزار تا مشکل داره ! ولی روحش پاک روحش قشنگ روحش مهربون روحش یه دنیا خوبی داره. چون وقتی با گوشزد یکی دیگه با هزاران شرمندگی بهش تلفن کردی با اینکه خیلی از دستت ناراحته ولی بازهم دوستت داره ! و تو از خجالت تقریبا تمام وجودت آب شده ! و تا جایی که میتونی به خودت فحش میدی !
یه روز خوب روزیه که با همون 2 تا دوستات بعد یه ماه قرار داشته باشی و وقتی دیدیشون از خوشحالی بال در بیاری و بغلشون کنی و نخوای هیچ وقت ازشون جدا شی. و اون دوست مریضت همونی ککه بهش تلفن نکردی اصلا به روت نیاره ! تازه کلی تحویلت بگیره !(( سارا جون میدونم که اینجا رو هیچ وقت نمیخونی ولی همین جا میگم که واقعا دوستت دارم بدیعه جونم تو رو هم همینطور ))
یه روز خوب روزیه که از اون اول که سارا و بدیعه رو دیدی بخندی تا وقتی که ازشون خداحافظی کردی!
یه روز خوب روزیه که کلی دیوونگی کنی و به این دنیا بخندی و شاد باشی.
یه روز خوب روزیه که بری همون رستوران معروف ( بین خودتون ) و مثل اسب بخوری . ( مرگ بر رژیم!!!! بگی ) و باز هم مثل همیشه که هر وقت میری اونجا با همین دوستات بارون بیاد. بعدش هم یه قهوه ترک بخوری و بدی سارا برات فال بگیره و باز هم تا جون داری بخندی.
( فال من از همه جالتر بود !!! توش یه عروسی بود )
یه روز خوب روزیه که بری برای دومین بار یه فیلمی رو که تو جشنواره دیدی ( و از اون روز هم کلی خاطره داری ) ببینی و باز هم هیچی ازش نفهمی . و اونجا هم دوباره از اول فیلم تا آخر فیلم فقط بخندی.
یه روز خوب روزیه که وقتی با کلی خستگی میای خونه بعد چند روز بی اکاتنی بیای و mail داشته باشی و کلی خوشحال شی.
-----------------------------------------------------------------

این هم یه لینک که برای خنده خیلی مناسبه !!! .

------------------------------------------------------------------

راستی باید از یکی از دوستها که خیلی به من تو درست کردن این وبلاگ کمک کرد تشکر کنم . واین دوست کسی نیست بجز مصلوب عزیز !!!!!!! امیر آقا کلی ممنون ! خیلی چیزا یاد گرفتم . مرسی!!!!!!!

No comments: