Friday, December 12, 2003

من دلم خیلی پره !!!!! از همه چیز ، همه کس ، همه جا ، ........


چقدر آدمایی که حس میکنن روشن فکرن ، حال به هم زنن!

***************

چقدر دلم تنگه . شبنم دلم برای خیلی چیزا تنگ شده . برای دیوونگی هات . آره دیوونه باش . دیوونه باش .

**************

نمیدونی چه لذتی داره وقتی میگی " گور بابای بقیه ! " برن گم شن همه خلق ا... ! اونا خر کی باشن ؟!!!
هی ! هر جور دوست داری زنده باش ! تا وقتی تو زنده هستی هیچ کس حق نداره بهت بگه چی کار کنی.
**************

من یه حس جالبی دارم . بیشتر وقتها حس میکنم که 2 نفرم .
مسخره است؟
شاید ! ولی برای من لذت بخشه.

نیمه دوم من ! خیلی دوست دارم. تو همون نیمه من هستی که جسور و پررو ِ!!!!
زنده باد نیمه دوم.
**************

مامان میگه تو حتما حق طلاق رو از شوهرت بگیر. با این اخلاقی که تو داری حتما سر 2 روز طلاقت میده !!!
از بس که قدم!!!( به ضم ق )
2، 3 هفته پیش از دست شادی خیلی عصبانی شدم ، باهاش تا 3 روز صحبت نکردم. با کسی که تا به حال 5 دقیقه هم قهر نکرده بودم . هیچ وقت دعواهامون بیشتر از 5 دقیقه طول نکشیده بود . ولی این چند وقت .... نمیدونم یه جورایی تغییر کردم . برام شده بود غریبه . هیچ حسی نداشتم . گریه میکردم چون میدیم برام غریبه شده و دیگه هیچ حسی ندارم.

**************

چقدر آدمای لال بی ارزش و ناچیزن! چقدر حال به هم زنن ! آدمایی که فقط بلدن حرف بزنن ، آدمایی که جرأت ندارن برای به دست آوردن حقشون حرفی بزنن. از آدمایی که فقط وقتی بهت نیاز دارن میان پیشت متنفرم. از آدمایی که فقط بلدن بقیه رو مسخره کنن و با این کار یه عده رو بخندونن و دلقک بازی در میارن متنفرم. نمیدونن که با این کار به جای کوچیک کردن طرف ، این خودشونن که کوچیک و پست میشن. از آدمایی که برای رسیدن به هدفای خودشون بلدن بقیه رو بندازن جلو و تا یه چیزی پیش اومد خودشون رو میکشن کنار متنفرم . .....

تا حالا 2 ، 3 بار به همون استاده که گفتم نمیفهمم چی میگه ، سر کلاسش گفتم که اصلا نمیفهمم شما چی میگین. پروژه رو گروهی کنین تا ازچیزایی که میگین یه چیزی دستگیرمون بشه. و ...
خلاصه که میخوام اینو بگم ، من حرفایی رو زدم که همه بچه ها از اول ترم تا حالا همینطور مدام تکرار میکنن ولی تا به حال هیچ کدومشون 1 بار هم به این استاد محترم نگفتن ! حالا این هیچی من که بلند میشم میگم 1 نفرشون هم یه بله نمیگه ...
ای خاک تو سر همتون ! هر چی سرتون بیاد حقتونه ! چون خودتون لالین ! من این رو تو یه مثال خیلی خیلی کوچیک گفتم ولی اینو خودتون بی زحمت تعمیم بدین به وضع مملکت. !!!

***************

چرا باید تفریح ما مسخره کردن دیگران باشه ؟!!
چرا وقتی پسرا یه دختر میبینن حس مسخرگی و لوده بازیشون گل میکنه ؟!

No comments: