Saturday, January 31, 2004

الان فکر کنم نزدیکه یه یک ساعتی بشه که نشستم اینجا تا بنویسم.
Shakira هم تو گوشام داره تقریبا فریاد میزنه ، منم دلم نمی یاد بهش بگم خفه!!!

دلم برای بعضی از دوستام تنگ شده. خیلی کم پیش می یاد دلم برای کسی تنگ بشه!
یکی از کسایی که دلم براش خیلی تنگیده مریمه! مریم دوست جون جونیه شادی بود ، یعنی هست! ولی الان نزدیکه 1 سال و نیمه که رفته کانادا . دلم براش خیلی تنگ شده. کاش می شد برگرده.( دیشب خوابشو دیدم ! خواب دیدم اومده ایران . )

*************************

من عاشق فیلمم! فیلمای مستند رو هم خیلی دوست دارم. از کانالهای تلویزیون هم ، کانال 4 رو خیلی دوست دارم. مخصوصا 2 تا برنامه : مستند 4 و سینما 4 رو سعی میکنم ببینم . بیشتر فیلمایی که میذاره فوق العاده است.
کانال 1 هم تازگیها یه برنامه گذاشته به اسم سینما 1 . این برنامه هم برعکس بقیه برنامه های کانال 1 خیلی برنامه خوبیه! تقریبا هر هفته سعی کردم برنامه اش رو ببینم . ولی متاسفانه چون دیروقت میذاره دیگه نمیتونم نقدش رو ببینم. همین فیلمش رو هم که با اعمال شاقه میبینم. چون خانواده ما ( به قول مریم ) مرغ تشریف دارن ! و ساعت 10 شب خاموشیه !!!!! )))))))))))))))): برنامه سینما 1 هر هقته 5 شنبه ها ساعت 10:30 یا 11:00 شب این طورا پخش میشه. این هفته هم فیلمش " بولینگ برای کلمباین " من این فیلم رو تو سینما فرهنگ دیدم . و واقعا لذت بردم. مایکل مور شاهکار زده بود. از چیزای خوب این برنامه اینه که سعی کردن کمترین سانسور ممکن رو بکنن و این واقعا عالیه !
فیلم 2 هفته پیشش " نمایش ترومن بود " از این فیلم هم واقعا خوشم اومد.
یه فیلمی که برام جالب بود ولی چیز زیادی ازش درک نکردم فیلم " مرد مرده " بود ، از" جیم جارموش " از این کارگردان فیلم " گوست داگ " رو هم قبلا دیده بودم. ولی متاسفانه از اون هم چیز زیادی دستگیرم نشد.
کسی میتونه برای من یکم توضیح بده تو این فیلما ماجرا از چه قراره ؟!
برنامه سینما 4 پنج شنبه ها ساعت 15:45. و مستند 4 ، چهارشنبه ها حوالی ساعت 6 دقیقا یادم نیست.

No comments: