Sunday, January 25, 2004

5 شنبه رزیتا عقد کرد. جدا شد. رفت .

خوشبخت شی عزیز.
.................................................
جمعه رفتیم ختم.
دخترعمه مامان.
تا به حال ندیده بودمش. میگفتن از اون مومنای حسابی بوده. خیلی زن کامل و خوبی بوده.
خدا بیامرزتش.
خدا ما رو ببخشه اینقدر تو ختم خندیدیم که تعجب کردیم چرا هیچ کسی ما رو نمیندازه بیرون!
خوب چی کار کنیم روضه خونه اینقدر دری وری تحویل ملت میداد که نمیشد نخندید.
سر شام هم که 60 بارهی گفتن خانوما بفرمایین شام . ولی هیچ کس به روی خودش نمی آورد. من هم که خیلی شیک بلند شدم و اولین نفر راه افتادم . هی شادی گفت زشته هیچ کسی نرفته. من هم گفتم برو بابا اینا منتظرن یکی بلند شه پاشو بریم. بلند شدیم تلق تلق رفتیم سر میز.و اینگونه بود که بعد ما ملت هجوم آوردنو گشنه نماندند و کلی دعا به جون ما کردندندی.
.............................
وقتی توی خونه ام همه اش میخوام بخورم.
دوباره دارم چاق میشم )))))))))))))))))))))))))))))))))))))):
...................
یه چیزی هست که خیلی برام عجیب غریبه!
اونم سیر صعودیه مسیحی شدن مسلموناس. ( لااقل تو فامیل ما که سیر صعودی وحشتناکی پیدا کرده )
دلیلش چیه؟ چرا باید مسلمونا از دین خودشون که کاملترین دین در برن؟!
وقتی با چند نفرشون صحبت کردم دلیلشون این بود که میگفتن اسلام دین بزن بزن و جنگه ! ولی مسیح همه رو به صلح و دوستی دعوت میکرده! همیشه وقتی از مسیح حرف میزنن میگن آروم و متین بوده حتی وقتی قیافه اش رو میکشن یه قیافه آروم میکشن.
ولی وقتی مثلا از علی میگن ، میگن خیلی خوب میجنگیده ، قیافه اش رو هم که میکشن همیشه اخمالو و....

چمی دونم خلاصه از این جور حرفا. این یکی از چندین تا دلیلشونه.

ولی من سوالم اینه ، چرا کسایی که به ما دینمون رو معرفی کردن اینقدر افتضاح معرفی کردن؟!
من خودم شیعه هستم ولی از شیعه ها متنفرم ! به خاطر اینکه همیشه تو همه کاراشون میچسبن به جزئیات مسخره ای که از اصل موضوع کاملا دور میشن. برای هر چیزی هم واسه خودشون یه راه در رویی همیشه جور میکنن و فتوا صادر میکنن.
مثلا نذر کردنشون که نوبره. { من به نذر اعتقاد ندارم. چون به نظرم یه جور باج دادن به خداس. کار
مسخره اییه !!!!!! }
اگه این سریال هندیه ( مسافری از هند ) رو دیده باشین ، تو قسمت آخرش داییه به رامین خیلی خوشگل میگفت : برو دنبالش ! نذار نذرش رو ادا کنه و براش کفاره بده!!!!!! مسخره است. یکی هم که مثلا مسلمون درست و حسابی شده میخوایم از راه به درش کنیم.
...........

No comments: