Tuesday, October 07, 2003

دوباره داره شروع میشه. ولی این دفعه با همیشه فرق داره ! خیلی هم . همه چی با قبل فرق داره .
تازه دارم معنای زندگی رو میفهمم. آروم آروم ...
و این خیلی شیرینه ! یه تجربه جدید.
ترم آخرم هم که هسست و باید مثل چی درس بخونم .
نمیدونم اگه موقعیت کار برام جور بشه که خیلی عالی میشه !!!
دیشب با شادی صحبت کردم خیلی منطقی منو منصرف کرد. پس حالا از یه در دیگه وارد میشم. میخوام کنه بشم ، همچین بچسبم بهش که بالاخره به دستش بیارم . رویام رو میگم. آرزوی همیشگیم.
تو این مدت کتابی رو که یه دوست خوبم بهم معرفی کرده بود رو خوندم اینجا هم کلیییییییییی ازت تشکر میکنم خیلی عالی بود . اسمش " ماه و6 پشیز" بود .
از این مدل کتابا ( منظورم موضوشه ) قبلا هم خونده بودم ولی این بدجوری روم تأثیر داشت. باور نکردنی بود.


ضمنا از همه کسایی که اومدن و فرخنده زادروز بنده رو تبریک گفتن تشکر میکنم .

No comments: