Tuesday, October 28, 2003

چرا بعضی آدما اینقدر کوچیک مغزن؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه من دیر رسیدم کلاس. یه پسره دیگه هم جلسه اولش بود ، اون هم با من رسید.توآموزش کار داشت یه کم از من دیرتر اومد تو کلاس. وقتی اومد ، صاف اومد نشست کنار من ! من اولش جا خوردم . چون اینجا اینطور مرسومه که دخترا جلو میشینن ، پسرا عقب! یا دخترا اینور میشینن ، پسرا ردیف بغلی ! خلاصه ..... من دیدم خانومای محترم جلوییه بنده شروع کردن به کر کر خنده! من هم که اصلا واسم مهم نیست ، خوب مگه میخواد منو بخوره ؟؟؟؟؟؟ !!!!
خلاصه از من کاغذ گرفت!
این استاد عوضی و مغز فندقیه ما یه break داد ! وقتی دوباره اومدیم تو کلاس ، یکی از بچه ها به من گفت : بیا جلو پیش من بشین ! من هم گفتم نه! و نرفتم. احساس کردم خیلی توهین به اون بدبخت که من یه دفعه جام رو عوض کنم. مگه اون طاعون داره؟! حالا فوقش هم داشته باشه. من احساس میکنم با این کار بهش توهین میکنم و دوست ندارم اینطور باشه. نمیدونستم اینقدر مردم دیوونه ان !!!!!! استاد عوضی و مغز فندقیه ما، برگشته به من میگه : " خانوم ... آقای ... با شما نسبتی دارن ؟؟ " من احمق دائم نیشواز هم با خنده گفتم: نه !!!!!!! تو دلم گفتم مرتیکه هر کی نشست بغل من، یعنی با من نسبت داره ؟
هیچی !!! این گذشت تا امروز که دوباره همین کلاس رو داشتیم. قبل از کلاس نشسته بودیم با بچه ها به شوخی و خنده. که یه دفعه یکی از بچه ها برگشت گفت : این آقای ... هم که چه گلوش پیش تو گیر کرده !! من هم شاخ درآوردم . میخواستم برگردم بهش بگم : اصلا فکر نمیکردم تو هم جزو این مغز فندقی ها باشی !!!!!! من که با خنده و شوخی رد کردم. ولی خیلی از حرفش تعجب کردم؟!
یعنی اگه یه دختر پسر سر کلاس بغل هم بشینن اینقدرعجیب غریبه؟؟ جدا چرا باید اینجوری باشه؟

*****************

اون استاده هم که قرار بود برم با دخترش جون جونی بشم !!! اولا که دخترش این درس رو حذف کرد ، ثانیا دقیقا مثل این آقای مینو تو باغچه مینو که یه دفعه شروع میکرد به چرت و پرت گفتن ، این هم اخرای حرفاشو همینطوری میگه. من که از اول تا آخر کلاسش فقط مشغول خمیازه کشیدن هستم.
از اون اول که میاد تا آخر با یه هارمونیه منظم ور میزنه !!! و بیشتر مثل یه لا لایی میمونه واسه من که تو رویاهام غرق بشم و یاد کارهایی که میخوام انجام بدم و فراموش کردم بیافتم.
خلاصه که دعا کنین من این درس رو پاس کنم.!!!!!!!!! الهی آمین .

****************

دارم HTML میخونم . کلی هم لذت مند شدم تا حالا!!!!!!!!! قراره یه سایت درست کنم. یه دستی هم به سر و گوش اینجا میکشم .

No comments: